Milyen baj lehet?

Kérdés
2020. február 17. 15:23

MEDROL régóta szedem 8+8 mg Mién károsodás lehet?

Dr. Farkas Klaudia
Dr. Farkas Klaudia
  • belgyógyász
  • gasztroenterológus
Dr. Farkas Klaudia válasza:

Kedves Kérdező! A Medrol hosszan tartó szedésének sajnos több negatív következménye lehet még ilyen kisebbnek számító dózisban is. Ezek közül a leggyakoribbak a csontritkulás, anyagcsere zavarok (pl. elhízás, cukorbetegség, magas vérnyomás), szemészeti problémák (pl. zöldhályog), pszichés zavarok. Éppen ezért lehetőség szerint olyan kezelést kell alkalmazni, amivel elkerüljük a Medrol hosszú távú szedését. Üdv, FK

Endoszkópos vizsgálat helyszínek
Könyvtár, friss feltöltések:
Videók
IBD Világnap 2016 Szeged
IBD Világnap 2016 Szeged
Videó hossza: 0:00
Feliratkozás hírlevélre

Amennyiben elsőkézből
szeretne értesülni híreinkről valamint
eseményeinkről kérjük, hogy az alábbi mezők kitöltésével iratkozzon fel
hírlevelünkre!

© 2015 - 2020 MGT Colon - Minden jog fenntartva
Készítette: WebDeb - Ahol a weblapok születnek...
fancy